MATRICULACIÓ ALUMNAT DEL CENTRE

TERMINI

Del 17 de juny al 7 de juliol de 2024, tots dos inclosos.

INFORMACIÓ GENERAL

Per a l’alumnat que està en el centre este curs i no canvia de cicle formatiu.

No és el cas de semipresencial en general, que ha de preinscriure’s com a alumnat nou cada curs. Només si es matriculen únicament de FCT i/o PROJECTE, es matricularan per esta via.

Es realitzarà mitjançant FORMULARI (accés al formulari en el següent punt) on s’adjuntarà la següent documentació:

• JUSTIFICANT de l’ingrés (resguard del pagament en el banc) de 10 € per al pagament del segur escolar, expedient acadèmic i material. Compte d’ingrés: CAIXABANK ES68 2100 8845 1113 0006 8059
  • Document WEB FAMÍLIA firmat.
  • Si és el cas, justificant d’ingrés de quota de l’AMPA. Informació de l’AMPA.
  • Si és el cas, documentació justificativa de la NO convivència de progenitors.

Es deixa també la possibilitat d’entregar els documents de manera PRESENCIAL. En este cas, a la documentació anterior, s’adjuntarà la següent SOL·LICITUD.

Si es fa de manera presencial, seguir si pot ser este CALENDARI de presentació de documentació. Qui per causes majors no puga ajustar-se en el calendari, igualment serà atés, no obstant això, intenteu respectar-lo per a gestionar apropiadament el volum d’alumnat que puga acudir en el centre.

NOTA: qui ho faça a través del formulari, NO és necessari que vinga en el centre a res.

FORMULARI DE MATRÍCULA DEL CENTRE:

• FORMULARI DE MATRÍCULA ALUMNAT DEL CENTRE
  • L’accés al formulari serà mitjançant el mail d’edu.gva.es de l’alumne/a.
  • Comprovar l’accés al mail. La contrasenya inicial i de recuperació es pot obtindre de la web família o preguntar al tutor.
  • Gestionar primer la documentació que cal pujar al formulari.
  • Si es fa de manera presencial, cal portar la SOL·LICITUD emplenada, si es fa amb el formulari,no és necessària la sol·licitud.