BEQUES I AJUDES A L’ESTUDI

TIPUS DE BEQUES

L’alumnat pot sol·licitar dos tipus de beca:

• BECA GENERAL, la que oferix el Ministeri d’Educació, FP i Ensenyaments Esportius, Batxillerat i altres estudis no universitaris. Pots veure tota la informació ACÍ
  • AJUDES per a alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu, oferida també pel Ministeri d’Educació, FP i esports. Pots veure tota la informació ACÍ

COM SOL·LICITAR LES BEQUES I/O AJUDES

El termini límit per a sol·licitar les beques està indicat en cada convocatòria i és improrrogable.

• Beca general: del 19 de març de 2024 a les 09.00 al 10 de maig de 2024 a les 15.00 (hores peninsulars).
  • Ajudes per a alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu: del 30 d’abril de 2024 al 13 de setembre de 2024.

Les sol·licituds de beca es realitzen emplenant el formulari telemàtic i polsant el botó “presentar sol·licitud”, a continuació es generarà un document pdf que servirà de justificant a l’interessat.

IMPORTANT: L’alumne ha de sol·licitar la beca abans de la fi del termini de sol·licitud de les beques malgrat que encara NO ESTIGA MATRICULAT o fins i tot si no sap si estudiarà o no.

RESOLUCIÓ DE LA SOL·LICITUD

La comunicació amb la RESOLUCIÓ de la beca es realitzarà mitjançant correu electrònic o bé a través de la seu electrònica. La realitza el Ministeri a l’interessat.

PRESENTACIÓ D’AL·LEGACIONS

En cas de no estar d’acord amb la resolució es poden presentar AL·LEGACIONS. Tota la informació la tens en este enllaç.

Emplena el següent documente DOCUMENT D’AL·LEGACIONS que hauràs de tramitar davant la Direcció Territorial d’Educació, servici de Beques.

Imprimeix el correu electrònic que has rebut.

Presenta les al·legacions i la documentació. Recorda tens un termini de 10 dies per a tramitar les al·legacions des de la recepció del correu o carta.

Passades les al·legacions, tens els altres sistemes de reclamació indicats en la web.