ADMISSIÓ I MATRÍCULA

ALUMNAT DEL CENTRE

Es considera ALUMNAT DEL CENTRE a tot aquell que en el curs actual està matriculat en el CIPFP Cheste i el pròxim curs continuarà estudiant el mateix  CICLE i la mateixa  MODALITAT.

L’alumnat de semipresencial al qual li quede únicament FCT i/o Projecte, es considera també ALUMNAT DEL CENTRE i es matricula per esta via.

ALUMNAT NOU

Es considera NOU a tot aquell que NO ha estat matriculat en este centre en el curs actual o vol CANVIAR de cicle formatiu o de modalitat. Per exemple, per a passar del cicle mitjà a superior o si canviaràs a modalitat semipresencial.

En el cas de SEMIPRESENCIAL tots els anys cal fer la preinscripció, llevat que només et quede FCT i/o Projecte, i en este cas seràs considerat com a ALUMNAT DEL CENTRE.

Si eres menor d’edat NO POTS FER-HO TU, l’haurà d’emplenar el teu pare, mare o tutor/a legal.