BORSA DE TREBALL

El nostre centre, gràcies a les relacions existents entre diferents empreses col·laboradores amb totes les nostres famílies professionals, disposa d’una BORSA DE TREBALL per a l’alumnat titulat.

La qualitat dels ensenyaments impartits fan que cada vegada siguen més les empreses que recorren a nosaltres per a cobrir llocs de treball

Aquelles empreses que precisen de perfils professionals concordes a la formació rebuda en el nostre centre, i vulguen col·laborar amb nosaltres, hauran d’emplenar el següent formulari web indicant les característiques del lloc de treball requerit.

Formulari per a empreses

Una vegada enviat el formulari, es revisarà i s’avisarà a tots els alumnes i alumnes que formen part de la bossa, no realitzant cap selecció prèvia.

El centre s’encarrega de contactar amb l’alumnat i no intervé en el procés de selecció, que quedarà a càrrec de l’empresa.

Per a més informació poden contactar amb Isabel Gómez, responsable de la borsa de treball mitjançant correu electrònic

Correu electrònic de contacte: bolsadetrabajo@fpcheste.com

Bolsa de trabajo