II Jornades Orientació Laboral

• II Jornades D’Orientació Laboral (Orienta-Cheste 2018)

FUTUREA. JUAN LAJARÍN: «La fi de la cerca activa d’ocupació: la cerca executiva d’ocupació»

Vols millorar la teua ocupabilitat? Hem inaugurat les nostres jornades Orienta Cheste 2018 amb Futurea, projecte dedicat a la innovació en orientació professional, desenvolupat per Juan Lajarín. Ens ha parlat de la cerca executiva d’ocupació. «Vam creure que la gran revolució de la cerca d’ocupació arribaria amb la tecnologia, l’ocupació 2.0 i les xarxes socials, però la ciència i el sentit comú ens ha fet entendre que el que necessitem és un nou concepte, que tinga en compte la necessitat de desenvolupar habilitats executives per a conduir el procés».

S MÁS COACHING. LINDA GÓMEZ: «Equilibri emocional-Equilibri professional»

Seguim en Orienta Cheste 2018 amb Linda Gómez, coach educatiu, personal i d’equips en S Más Coaching. Esta ponent repetix experiència amb nosaltres. Enguany ens porta un taller sobre «Equilibri emocional – Equilibri professional». Sabies que el 80% de l’èxit en la teua vida depén de la teua intel·ligència emocional? I només un 20% del teu coeficient intel·lectual? Linda ens dona ferramentes per a gestionar i controlar les nostres emocions i convertir els nostres pensaments en positiu.

PROFORMACIÓ S.L. REME EGEA I MÓNICA MORANT: «Les claus de l’èxit en un procés de selecció»

Professionals, bones comunicadores, enèrgiques, lluitadores, motivadores, apassionades amb el que fan i impactants són els adjectius que, entre altres, descriuen a Reme Egea i a Mónica Morant. Ens visiten des de l’empresa proformació S.L. Gràcies a elles acabem la jornada amb un munt de claus per a tindre èxit en un procés de selecció. Ha sigut un autèntic plaer escoltar-les.

TRIMONS. «Socors! Tinc una entrevista de treball»

Seguint amb les Jornades ORIENTA CHESTE, el 26 d’abril vam tindre la participació de Trimons, amb un taller per a gestionar les nostres pors i temors davant una entrevista de treball. Els nostres alumn@s es van implicar i van participar espectacularment. Bravo chic@s!!