Sol·licitud Canvi de professor per al curs 2023/24

Per ordre de la direcció del centre i seguint els termes de la Programació General Anual en el seu punt 16.1, es publica convocatòria per a la presentació de sol·licituds per a la petició de canvi de professor tutor d’instrument.

Formulari de sol·licitud de canvi de professor

Presentació de la sol·licitud: Dia 3 de juliol
Resolució: Dia 5 de juliol

Criteris d’adjudicació:

1. Els alumnes no podran canviar de professor d’instrument en el moment de la matrícula, hauran de fer la petició dins del termini estipulat.
  2. Si hi ha menys o igual nombre de sol·licituds que de vacants, s’adjudicaran directament.
  3. Si hi ha menys vacants que aspirants, tindran preferència els alumnes d’ensenyaments professionals sobre els d’elementals.
  4. Tindran prioritat els alumnes amb millor qualificació en el curs anterior en l’assignatura de l’especialitat.
  5. En cas d’empat tindria prioritat el curs més alt.
  6. Si continua l’empat es dirimiria per sorteig.

Text íntegre de la convocatòria