Nós Propomos: Aula Natura del Portitxol

L’alumnat que formem el CEIP MEDITERRÀNIA de Xàbia estem compromesos amb el nostre poble i  volem participar en la millora d'espais comuns per a l’aprofitament de tota la comunitat.

Aquest any, el tercer com a membres de Nosaltres Proposem, hem desenvolupat l’estudi de "Recuperació de l'Aula de la Natura del Portitxol" per convertir-la en Centre Excursionista.

Al llarg del primer trimestre s'ha treballat, dins la programació de sisè nivell: primer amb una visita al Portitxol per tal de prendre mesures i conèixer el lloc on anem a centrar el nostre treball i després en la pluja de idees, dibuixos de plànols, etc, per acabar amb la visió general del treball que s’ha resumit en la confecció d’una maqueta i 4 tríptics.

Enguany, com no podrem compartir amb altres companys d’Espanya i Portugal els resultats de l’estudi, hem fet gravacions explicant tot el procés.

Hem d’agrair a l’Ajuntament de Xàbia l’interès que sempre mostra pel nostre treball i que, també ens ajuda a créixer. Gràcies al senyor Alcalde i a la regidora d’Educació.  No podem deixar de nomenar a Ximo Bolufer, al que sempre demanem ajuda i sempre ens l’ha brindat.

També a la Universitat de València on es valora molt positivament el treball del CEIP MEDITERRÀNIA i la implicació de l’AJUNTAMENT.  En aquest quadrimestre utilitzaran el nostre treball 3 professors de Magisteri per a mostrar noves metodologies de treball a l’alumnat que en breu seran docents.  Agraïm a Xosé Manuel Souto, Diego García i Benito Campo, que voldrien estar aquí hui, però han començat les classes precisament esta setmana i s’han disculpat.

Hem deixat per al final el nostre agraïment a l’arquitecta xabiera INÉS SIVERA CARDONA, que ha programat i ha seguit dia a dia el desenvolupament del projecte.  Gràcies a ella entenem millor el que significa treballar “a escala” i podem gaudir d’una maqueta espectacular que tots i totes podeu veure.

Somiem amb un lloc únic per començar rutes a peu per a tota la gent del nostre poble i aquella que ens visita!