30 de gener – Dia de la Pau

El CEIP VICENTE TENA celebra el dia de la Pau de la millor manera possible, amb una cursa solidària per ajudar a SAVE THE CHILDREN.
Tot l’alumnat del centre ha participat en l’acte. També el professorat. Avui més que mai s’ha fet realitat que “el més importantno és guanyar, sinó participar”.
Des del centre donem les gràcies als familiars que han volgut aportar el seu euro per ajudar els més necessitats. Ha estat un matí memorable.

Treballem perquè els xiquets i xiquetes siguen, el dia de demà, adults implicats en la societat i solidaris.

Després de fer l’ingrés a l’organització, hem rebut el següent missatge:

“Apreciados amigos:

El 30-01-2018 hemos recibido un ingreso por la cantidad de 1327,9€ de vuestro centro.

Os damos nuestro más profundo agradecimiento por el trabajo que habéis realizado con vuestros alumnos y alumnas, con el que contribuís a mejorar la situación de miles de niños y niñas que están en situación de padecer o padecen desnutrición, una enfermedad que es prevenible y curable.

La donación que habéis realizado es fundamental para el desarrollo de nuestros programas.

En unos días recibiréis el diploma de agradecimiento y el recibí con la cantidad que habéis aportado desde vuestro centro.

Un saludo,

Silvia Lara”