Activitats de Nadal al CEIP Vicente Tena

Com cada any per aquestes dates el CEIP VICENTE TENA s’ompli d’esperit nadalenc. Hem començat amb l’obra de teatre “La foto de Navidad”, adaptada per a nosaltres com “Flash Tena, foto amena”, representada per l’alumnat de primer i segon d’Educació Primària. Ha estat una experiència entranyable amb la que treballem la part artística dels nostres menuts així com també la part més solidària de tota la Comunitat Educativa del Centre.

Han gaudit de la representació tant l’alumnat i professorat, com els familiars dels xiquets i xiquetes.

Aquest any, una vegada més, els menuts de primària han demanat “la voluntat” per ajudar, en aquest cas, a Càritas de la Parròquia de la Mare de Déu de Loreto, del port de Xàbia. El total recaptat han estat 713,04€. Esperem que amb aquests diners es puga ajudar a persones necessitades del nostre poble.

També hem participat en la Campanya del Quilo, amb productes alimentaris. La propera setmana continuem amb les celebracions nadalenques, amb les visites als nostres majors, Asil i Centre de Dia, per compartir amb ells l’alegria dels balls i nadales que hem assajat.

Aquests dies seran millors si aprenem a compartir. Bon Nadal a tots!