Manifest Dia de la Pau

Xiquets, xiquetes, mestres i tots els presents.  Avui, divendres 29 de gener de 2021, un any més ens reunim aquí per MANIFESTAR EL NOSTRE DESIG DE PAU A TOT EL MÓN.  Com cada any, a la nostra escola agafem el compromís de treballar per una cultura de pau.

Nosaltres tenim la sort de viure en un racó del món on gaudir de la pau però, hi ha molts països que estan en guerra.  El dia Escolar de la No Violència i la Pau es celebra el 30 de gener en commemoració de l’aniversari de la mort del pacifista Mahatma Gandhi.

Gandhi, un home bo, un home que, com tots nosaltres, també desitjava la Pau.  Gandhi va dir: “No hi ha camí per la pau.  La pau és el camí.  És tan important allò que volem aconseguir, la fi està en els mitjans, com l’arbre està en la llavor”.