15 de febrer de 2018 – Dia Internacional del xiquet/a amb càncer

El CEIP VICENTE TENA de Xàbia, celebra el Dia Internacional del xiquet/a amb càncer 2018 en un acte senzill i molt emotiu.

Tot l’alumnat del centre ha personalitzat un punt de llibre per enviar a diferents hospitals de les províncies d’Alacant i València, on hi ha unitats pediàtriques de càncer.

Tots han fet dibuixos o han escrit frases donant ànim als menuts que, en aquest moment, estan patint aquesta malaltia.

Ens vam reunir tots, al pati del centre, per llegir el Manifest, a les 12.00h. La lectura la va realitzar un alumne de sisè, Desaleng Ronda i, la seva mare, Cristina Ronda.

Des de la Federació Espanyola de Xiquets amb Càncer ens han enviat una carta d’agraïment, de la que destaquem una frase:

“Ja ho deia Aristòtil, “educar la ment sense educar el corno és educar en absolut” Vosaltres sí que sabeu ensenyar el veritable valor de la solidaritat”.

Ànim a tots!