Primavera Educativa

Activitats d’exterior

Recorregut 2

Entre els ponts de Serrans i del Real

12h a 13h BATUKADA Ceip Graüll i Ceip Vicente Tena (Xàbia)

DISSABTE 14 DE MAIG DE 2016

Espai Naturia-Petxina (Aula Mutis)

13h a 14h “Los tradijuegos, de la calle al colegio. Juegos populares y competenciales”

AULA 2   CEIP Cervantes (Calle Guillem de Castro, 153)

16 a 18:30 h EXPERIÈNCIES PRIMÀRIA

EDUQUEM AMB EMOCIONS (Cardenal Cisneros, Almassora).

UN EQUIP QUE CONSTRUEIX ESCOLA (CEIP Lluís Revest, Castelló).

MESTRES PER UNS DIES (CEIP Vicente Tena, Xàbia).

El conseller d’Educació, Vicent Marzà, ha destacat que “la Primavera Educativa ha visibilitat durant tres dies la reconstrucció del sistema educatiu valencià que fem entre totes i tots, els mestres, les famílies, els xiquets i el conjunt de la societat valenciana” i ha afegit: “La Primavera Educativa ha estat una bona manera de mostrar allò que es fa bé i s’ha vist no només que es fan bé les coses, sinó que la gent té il·lusió de transmetre-ho, de compartir-ho, de reconstruir l’educació. És perfecte per a la gent que realment ens estimem el que passa a dins les aules gaudim conjuntament de tot açò per fer que l’educació siga una eina de transformació social valenciana”.

El CEIP Vicente Tena de Xàbia ha volgut compartir a la Primavera Educativa una mostra del que es treballa dins les aules.  Han sigut els alumnes i exalumnes els encarregats d’aquesta activitat.  El Centre ha fet bona la idea de “Xàbia, ciutat educadora”.

Les exalumnes Fàtima Jarjor i Mireya Renskers varen presentar l’acte i a més varen intervindré en els primer parlaments ja que havien participat als primer anys de desenvolupament del Projecte “Mestres per uns dies”.  Després alumnes de cinquè i sisè varen interpretar una obra de teatre explicativa d’aquesta activitat escrita pel Doctor en Teatre Paco Reus, al que agraïm el seu suport. Els xiquets i xiquetes es varen comportar com a vertaders artistes i l’obreta és molt divertida.  A continuació varen ser els parlaments a càrrec de Fàtima, Mireya, Jesús Caravaca, Marc Roselló, Eduardo Sivera, Víctor Horshynskyy i Mintamir Carrascosa.

Des de l’equip directiu felicitem a tota la Comunitat Educativa del CEIP Vicente Tena de Xàbia pel seu esforç i participació.  Estem convençuts que aquest és el camí de la qualitat i l’excel·lència, l’equitat i la bona convivència.   Enhorabona i ànim!