Quilómetres de solidaritat

Un any més el CEIP VICENTE TENA commemora el dia de la PAU amb QUILÒMETRES de solidaritat.

Hem participat en la XV Edició Cursa Escolar organitzada per Save the Children, que ja està 15 anys corrent pels drets de la infància, amb unes premisses:

-SENSE EDUCACIÓ mai seran el que vulguen ser. Aquest curs el gran repte és aconseguir que un milió de xiquets i xiquetes ajuden a un altre milió als quals la guerra els ha deixat sense escola,

-Set ANYS sense escola i, sense escoles, les possibilitats d’arribar a ser el que vulguen ser en un futur desapareixen,

-Cada QUILÒMETRE COMPTA, cada euro suma, participant en la cursa ajudem a que els xiquets i xiquetes víctimes de la guerra tinguen accés a salut, una alimentació adequada i educació.

Si voleu conèixer històries dels xiquets i xiquetes als quals estem ajudant, entreu a la web: savethechildren.es.

Donem les gràcies a tot l’alumnat i professorat per córrer i defensar els drets dels més vulnerables.  Al final hem recollit 1.117,50€