PREMIS EXTRAORDINARIS 2020-2021

En la Resolució d’1 d’octubre de 2021, de la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació, ens concedeixen tres PREMIS EXTRAORDINARIS AL RENDIMENT ACADÈMIC D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA corresponents al curs 2020-2021.  Els guardonats són:

• Rebeca Armell Seguí
  • Nour Benfraiha Benfraiha
  • Javier Caselles Segura

L’alumnat premiat rebrà un diploma a l’excel·lència en el rendiment acadèmic, expedit per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, que es lliurarà en un acte acadèmic organitzat a l’efecte, i, a més, l’AMPA els ha fet lliurament d’un val de 50€ a gastar en material i llibres.

El centre educatiu farà constar l’obtenció del premi en l’historial acadèmic i en l’expedient acadèmic de l’alumne per mitjà d’una diligència específica.

També s’atorguen tres MENCIONS HONORÍFIQUES als alumnes:

• Arthur Hill Bowman
  • Benjamin Haskins Bowman
  • Aitana Bourgeois González

És reconeixement públic a l’esforç, tant dels pares / mares i professorat, com de l’alumnat, que ha cursat l’etapa satisfactòriament.

Des del centre felicitem a tots els guardonats, als seus familiars i als mestres que han participat activament en l’esdevenir escolar d’aquest alumnat.

També volem animar a tots els nostres xiquets i xiquetes a treballar amb il·lusió i entusiasme per poder aconseguir grans resultats.

Enhorabona a tots i a totes,  és hora de gaudir del treball ben fet!