El CEIP Mediterrània de Xàbia guanya en el Dia de l’Esport convocat per la Fundació Trinidad Alfonso

El CEIP Mediterrània ha estat un dels sis centres educatius guanyadors del concurs de vídeos del Dia de l’Esport 2021 convocat per la Fundació Trinidad Alfonso. Una iniciativa que busca promoure l’activitat física entre els escolars de la Comunitat en el context del Dia Internacional de l’Activitat Física.

I ho ha fet en una edició amb una xifra rècord de participació en la qual s’han sumat 762 centres educatius i més de 250.000 joves. D’entre ells, 200 han elaborat un vídeo mostrant les activitats que van dur a terme durant la jornada sota la temàtica dels Jocs Olímpics i Paralímpics i, d’aquests, sis han estat seleccionats per un jurat i han aconseguit un xec regal valorat en 2.000 euros .

En el vídeo del CEIP Mediterrània, els alumnes i alumnes interpreten un rap, en el qual afirmen que s’han reunit per celebrar valors com la superació, la igualtat, el compromís, l’esportivitat, l’esforç, l’amistat i l’excel·lència. En ell, apareixen realitzant diferents disciplines esportives dels JJOO i Paralímpics, corrent amb torxes olímpiques de paper i cartolina i demostrant la seva responsabilitat al dur a terme tot això amb mascaretes en el cas dels més grans de sis anys com dicta la normativa.

El dilluns, 17 de maig, ens van fer entrega del xec regal.