COM SEMPRE, L’AMPA DEL CEIP MEDITERRÀNIA DE XÀBIA, PREOCUPADA PER L’ALUMNAT DEL CENTRE

L'AMPA del Col·legi Mediterrània de Xàbia dota les aules del centre amb 1 purificador d'aire cadascuna, per completar els 5 que enviarà la Conselleria, per arribar a totes les dependències del centre.

Amb això volen millorar la renovació d'aire en tots els espais i mitigar les baixes temperatures que s'estan registrant.

Seguim amb les recomanacions de les autoritats sanitàries referides a les mesures d'higiene, quantitat de persones permeses en reunions i respecte de la distància interpersonal, així com les recomanacions de la Guia per a la ventilació en els centres educatius de la Comunitat Valenciana, perquè les activitats lectives continuen amb la major normalitat possible.

És un treball conjunt de tota la comunitat educativa perquè el nostre alumnat treballe el millor possible.

IMG-20210114-WA0004
IMG-20210114-WA0006