PREMIS EXTRAORDINARIS 2019-2020

En la Resolució de 21 d’octubre de 2020, de la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació, ens concedeixen tres PREMIS EXTRAORDINARIS AL RENDIMENT ACADÈMIC D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA corresponents al curs 2019-2020.  Els guardonats són:

• Adrián Larrosa Serrat
  • Malak Lechgar  Aloui Lhammoudi
  • Nadia Smolyn
Adrián Larrosa Serrat
Malak Lechgar Aloui Lhammoudi
Nadia Smolyn

L’alumnat premiat rebrà un diploma a l’excel·lència en el rendiment acadèmic, expedit per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, que es lliurarà en un acte acadèmic organitzat a l’efecte.

El centre educatiu farà constar l’obtenció del premi en l’historial acadèmic i en l’expedient acadèmic de l’alumne per mitjà d’una diligència específica.

També s’atorguen dos MENCIONS HONORÍFIQUES a les alumnes:

• Lucía Magan Lillo
  • María Roselló Ivars
Lucía Magán Lillo
María Roselló Ivars

És reconeixement públic a l’esforç, tant dels pares / mares i professorat, com de l’alumnat, que ha cursat l’etapa satisfactòriament.

Des del centre felicitem a tots els guardonats, als seus familiars i als mestres que han participat activament en l’esdevenir escolar d’aquest alumnat.

També volem animar a tots els nostres xiquets i xiquetes a treballar amb il·lusió i entusiasme per poder aconseguir grans resultats.

Enhorabona a tots i a totes,  és hora de gaudir del treball ben fet!