L’ALUMNAT DEL CEIP MEDITERRÀNIA MILLORA EL SEU POBLE

El CEIP MEDITERRÀNIA de Xàbia continua com a membre actiu de Nosaltres Proposem.

El curs passat es va desenvolupar el Projecte de Remodelació del Central Cinema perquè siga un espai d’oci per als xiquets i xiquetes de la localitat. Els resultats es van presentar als responsables municipals en unes jornades de treball a la Casa de la Cultura de Xàbia. També vam acudir a la trobada de centres educatius de la Xarxa Nós Propomos en la Península Ibèrica, realitzada al municipi portuguès de Cascais. Esperem que l’Ajuntament ho estudie i el nostre treball puga servir com a punt d’inici per tornar a utilitzar aquest edifici i reactivar el centre històric.

L’alumnat de sisè ha començat aquesta setmana el nou projecte per a aquest curs.  Volem tornar a veure en funcionament l’Aula de la Natura del Portitxol de Xàbia, que es va utilitzar per tal de fer estudis del litoral i, ara està infrautilitzada.

Hem d’agrair l’ajuda que ens brinda la Regidora, Montse Villaverde i l’arqueòleg municipal  Ximo Bolufer. També agrair a l’arquitecta Inés Sivera Cardona, que ens dirigirà l’estudi i ens ajudarà a aconseguir uns millors resultats així com a dissenyar els interiors i la mateixa parcel·la per tal d’aprofitar al màxim l’espai.

A causa de la pandèmia que estem vivint serà un any diferent.

Aquest projecte es treballarà durant el primer trimestre i es prepararan exposicions per presentar els resultats davant l’Ajuntament, si pot ser, de manera presencial.

Canviarem els desplaçaments per visites virtuals. Les que s’estan preparant són:

1. Vídeo conferència amb l’alumnat de la Universitat de València, Facultat de Magisteri.

2. Vídeo conferència amb diferents alumnes i professors de col·legis, instituts i universitats de la Xarxa Internacional Nós Propomos (Portugal, Espanya, Mèxic, Perú, Brasil, Colòmbia i, continua creixent). Compartim amb tots vosaltres aquesta manera de treballar que ens il·lusiona a tots, professorat, alumnat, familiars i l’Ajuntament de Xàbia.