PREMIS EXTRAORDINARIS 2018-2019

En la Resolució de la Direcció General de Política Educativa, ens concedeixen tres PREMIS EXTRAORDINARIS AL RENDIMENT ACADÈMIC D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA corresponents al curs 2018-2019.  Els guardonats són:

• Juan Antonio Hidalgo Sánchez
  • Laura Pascual Palencia
  • Joana Segarra Martínez

L’alumnat premiat rebrà un diploma a l’excel·lència en el rendiment acadèmic, expedit per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, que serà entregat en un acte acadèmic organitzat a l’efecte.

El centre educatiu farà constar l’obtenció del premi en l’historial acadèmic i en l’expedient acadèmic de l’alumne per mitjà d’una diligència específica.

Des del centre felicitem a tots els guardonats, als seus familiars i al professorat que ha participat activament en l’esdevenir escolar d’aquest alumnat.

També volem animar a tots els nostres xiquets i xiquetes a treballar amb il·lusió i entusiasme per poder aconseguir grans resultats.

Enhorabona a tots, és hora de gaudir del treball ben fet!