L’ALUMNAT DEL CEIP VICENTE TENA MILLORA EL SEU POBLE

El CEIP VICENTE TENA de Xàbia tanca el primer any com a membre actiu Nosaltres Proposem amb la visita de Pascual Ladrón de Guevara, responsable de la xarxa hidràulica d’AMJASA, al Consell Escolar del Centre.

Des d’ AMJASA ens comuniquen que van a començar amb la col·locació d’algunes de les fonts que en el projecte “Fonts de Xàbia”, l’alumnat del Vicente Tena demanava per poder beure en els llocs on es mou la joventut del nostre poble, sense necessitat de portar ampolles de plàstic.

El llistat de les fonts públiques que es van a instal·lar és el següent:

1. Col·legis Públics, segons necessitats.

2. Passeig de l’Arenal.

3. Parc de la Plaça Xàtiva.

4. Pavelló esportiu.

5. Camp de les Mezquides.

6. Parc Cal·listènia, al costat del riu Gorgos.

7. Portal del Clot.

8. Plaça de la Constitució.

Per a tota la comunitat educativa del col·legi ha estat una gran alegria veure com els resultats del treball dels nostres alumnes ajudarà a millorar el nostre poble.

Aquest any, el segon com a membres de Nosaltres Proposem, hem iniciat l’estudi i adequació del Central Cinema de Xàbia com a espai d’oci per a la joventut xabienca, a més d’una manera de reactivar l’activitat en tot el nucli antic del municipi.

Aquest projecte es treballarà durant el primer trimestre i es prepararan exposicions per presentar els resultats davant l’Ajuntament i, durant els dies 6 i 7 de març compartirem experiències amb més de cinc-cents alumnes de diferents llocs d’Espanya i Portugal, a la ciutat de Cascais, al país veí.

Hem d’agrair l’ajuda que ens brinden des de l’Oficina Tècnica de l’Ajuntament, per estudiar els plànols i les possibilitats d’actuació que tenim. També agrair a Ricardo Català Alberola, que ens ajudarà a dissenyar els interiors de cada espai.

Compartim amb tots vosaltres aquesta manera de treballar que ens il·lusiona a tots: mestres, alumnes, familiars i Ajuntament de Xàbia.