Nosaltres Proposem

Aquest projecte va aparèixer en 2011/12, gràcies a l’Institut de Geografia i Ordenació del Territori de la Universitat de Lisboa” i, actualment, segons ha informat M. Ángeles Rodríguez Domènech professora de la Universidad de Castilla la Mancha, participen 8 països, 40 Universitats i més de 10.000 alumnes i, creixent sense parar.  L’alumnat és el protagonista i es senten ciutadans de primera, participant en la millora dels seus pobles.  És un Projecte d’Investigació i Innovació Educativa, reconegut per la Conselleria.  Els objectius principals són:

• animar la participació ciutadana,
  • el desenvolupament sostenible de pobles i ciutats,
  • estimular la investigació i la innovació en els centres educatius i
  • crear una xarxa de cooperació entre universitats, centres educatius, autoritats locals, associacions i empreses locals.

Els dies 4, 5 i 6 d’abril l’alumnat de 5è i 6è del CEIP VICENTE TENA de Xàbia ha participat en les II Jornades Internacionals a Ciudad Real, amb la següent programació:

Avui hem fet entrega dels diplomes acreditatius de l’activitat, expedits per la Universitat de Castella la Manxa.  És un premi a l’excel·lència, resultat d’una feina ben feta i, una vivència única per al nostre alumnat, que s’ha relacionat amb alumnes de primària, ESO i batxillerat d’altres llocs d’Espanya i també per al professorat, que han fet el mateix amb altres professors de primària, instituts i universitats d’arreu del món.