Jornada contínua

Per a la vostra consulta, adjuntem el projecte de Jornada Contínua del nostre centre per a estar informats i poder efectuar el vot el pròxim 15 de setembre.

JORNADA ESCOLAR CEIP VICENTE TENA

PROCEDIMENT DE VOTACIÓ DE LA JORNADA ESCOLAR

1. El vot serà directe, secret i no delegable i s’efectuarà a través de la papereta de votació, a l’aula número 1, on estarà la mesa de votació.

2. El dia de la votació serà el dijous 15 de setembre, de 9.00 a 19.00h ininterrompudament.

3. Cada mare, pare o tutor/a legal podrà emetre només UN VOT. Les famílies monoparentals o aquelles on hi haja un sol tutor/a, comptaran amb DOS VOTS.

4. Vot diferit: es pot enviar el vot per correu certificat o lliurant-lo a la direcció del centre abans de la realització de l’escrutini.

S’utilitzarà el sistema de doble sobre: el sobre exterior contindrà, en la solapa, firma manuscrita del pare, mare o tutor legal que efectua el vot junt amb una fotocòpia del DNI, NIE, passaport i, un segon sobre tancat on s’haurà inclòs la papereta de vot (sense escriure res en ell).

La direcció del centre expedirà un document justificatiu de l’entrega del vot.

Per a l’aprovació per part de les famílies, caldrà el vot favorable de, com a mínim, el 55% del cens amb dret a vot.