Benvinguts a l'IES Maestrat

CALENDARI D'ADMISSIÓ I MATRÍCULA
CURS 2024-2025

ESO, Batxillerat i FP

OLIMPÍADA MATEMÀTICA AL-KHWARIZMI 2024 (4 maig)

De l’IES Maestrat, hi participaran 16 alumnes: 8 alumnes de 2n d’ESO i 8 alumnes de 4t d’ESO acompanyats/des per 3 professors/es de matemàtiques del centre.

➡️ + Informació

PROVES HOMOLOGADES PER A L’OBTENCIÓ DEL CERTIFICAT DE NIVELL BÀSIC (A2) D’ANGLÉS I FRANCÉS

CALENDARI PENDENTS '24

Calendari d'exàmens per recuperar les assignatures pendents de cursos anteriors.

BEQUES I AJUDES PER A L’ALUMNAT DE NIVELLS POSTOBLIGATORIS

CURS 24/25

Olimpíada Matemàtica Al-Khwarizmi 2024

Per f_villaltasales | 6 de maig de 2024

El dissabte 4 de maig de 2024, 16 alumnes (8 alumnes de 2n d’ESO i 8 alumnes de 4t d’ESO) de l’IES Maestrat de Sant Mateu acompanyats/des per cinc professors/es de matemàtiques i la directora del centre, es van desplaçar fins a Castelló de la Plana per presentar-se a la fase provincial de Castelló de … Llegir més

Jocs del Maestrat ’24

Per f_villaltasales | 1 de maig de 2024

El dimarts dia 30 d’abril de 2024 vam celebrar el Festival de Jocs Tradicionals al parc Municipal de Sant Mateu. Van participar l’alumnat de 1r d’ESO dels IES Els Ports i de l’IES Maestrat juntament amb l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’IES Maestrat.

Sortida a Peníscola 2024, 2n ESO

Per f_villaltasales | 29 d'abril de 2024

El passat 26 de març de 2024 l’alumnat de 2n d’ESO va realitzar una sortida a Peníscola organitzada pel departament de Ciències Socials.

Prova Cangur de Matemàtiques 2024, resultats

Per f_villaltasales | 26 d'abril de 2024

Aquesta setmana s’han publicat els resultats de les Proves Cangur de Matemàtiques 2024 i de l’IES Maestrat de Sant Mateu, un alumne de 3r d’ESO, dos alumnes de 4t d’ESO i una alumna de 1r de Batxillerat han quedat classificats dins del 5% de les millors puntuacions.

Sant Jordi ’24

Per f_villaltasales | 24 d'abril de 2024

Un any més l’IES Maestrat de Sant Mateu ha celebrat la diada de Sant Jordi, amb l’entrega d’un primer i un segon premi en tres categories en relació amb els concursos «Ciència a grapats» i «L’Òliba romancera».

XIX Fira Intercomarcal d’Oferta Formativa (FP)

Per f_villaltasales | 15 d'abril de 2024

El passat divendres, 12 d’abril, l’IES Maestrat va participar com a expositor amb dos estands en la XIX Fira Intercomarcal d’Oferta Formativa de Formació Professional.