EMPRENEM JUNTS (FPB 2022)

Ruta de “los pantaneros” a Xulilla

L’alumnat de 2n FPB, tant de Serveis Administratius com d’Electricitat i Electrònica, ha realitzat la “Ruta de los Pantaneros”, des de la presa de Loriguilla fins a la localitat de Xulilla, passant per dos ponts penjats sobre el riu. En l’excursió, de 5km, han pogut veure en primera persona l’activitat erosiva de l’aigua que ha conformat parets verticals de més de 80 m d’alçada, convertint aquest entorn en un lloc internacional d’escalada, la deposició de sediments formant platges fluvials i el transport de roques i altres restes de l’erosió pel riu. Durant l’excursió han gravat vídeos explicatius dels processos observats de modificació del paisatge.

Havem completat l’excursió amb unes fitxes sobre flora típica mediterrània i de ribera com el baladre o la zarça.

Decoració San Valentín

L’amor crida a la porta de l’IES LAURONA i els alumnes de 2n FPB de Serveis Administratius, a través de l’empresa de gestió d’esdeveniments Basic Events, han preparat tres bústies per a que l’alumnat i el professorat puga manifestar el seu amor cap als altres. Aquestes bústies es troben al hall del centre, junt a un photocall de lo més romàntic.

Viu aquesta història d’amor amb nosaltres i animat a participar.

Dia de l’arbre

El 6 de febrer els alumnes de 2n FPB de Serveis Administratius i de Electricitat i Electrònica varen participar en el “Dia de l’arbre”. Organitzada per l’Ajuntament de Llíria es va dur a terme amb la col·laboració de la residència Savia de Llíria i l’Associació d’Ames de Casa de la localitat. Va ser una jornada intergeneracional on joves i majors es varen trobar al parc de San Vicent, treballant de valent junts uns amb els altres. Es varen plantar 500 plantons d’espècies com el Roure Valencià, Pins i Cedres, entre altres.

Visita a la EDAR El Saler

L’alumnat de 2n FPB, tant de Serveis Administratius com d’Electricitat i Electrònica, ha participat en una visita a la Estació Depuradora d’Aigues Residuals de El Saler. En aquesta visita varen comprovar la importància del tractament de les aigües residuals, especialment en un entorn protegit i tan important medioambientalment com és l’Albufera de València.

Aquesta visita té lloc després d’haver treballat a classe continguts sobre contaminació i desenvolupament sostenible. La visita va ser molt agradable, amb un molt bon dia que ens va permetre acabar la jornada amb un passeig per la devesa de El Saler fins la platja.

Halloween arriba al centre de la mà de FPB Serv. Administratius

L’alumnat de 2n FPB Sev. Admin. del centre està organitzant l’esdeveniment de Halloween al IES. S’ha decorat el hall principal i s’ha organitzat un concurs de decoració de portes. Periòdicament es llancen missatges per megafonia recordant l’esdeveniment i que tot aquell que vulga colaborar pot dur material de decoració de Halloween a la sala de professors on hi ha una caixa per depositar-ho.

El centre comença a donar por!

Decoració de Nadal 2022_23

El Nadal ha arribat al IES LAURONA i els alumnes de 2n FPB de Serveis Administratius, a través de l’empresa de gestió d’esdeveniments Basics Events, han decorat el hall del nostre centre amb motius nadalencs. Tenim també un photocall per fer fer-se fotos divertides i l’exposició de les targetes de Nadal del concurs organitzat amb el departament de Plàstica.

De part de tot l’equip educatiu de 2n FPB, i des del projecte Emprenem Junts (PIIE) disfruteu dels Nadals i tingueu una meravellosa entrada d’any.