Consell escolar

El pròxim 23 de novembre se celebren les eleccions a consells escolars en els centres educatius. Famílies, alumnat i personal dels centres docents estan convocats a votar per a triar les persones que representaran la veu de la comunitat educativa en aquest òrgan de govern.

Com sabeu, els consells escolars participen en les decisions i projectes més transcendentals que afecten la comunitat educativa, com per exemple: la Comissió de selecció del director/a; el Pla específic d’organització de la jornada escolar; el Pla d’actuacions per a la millora; el Programa plurilingüe i intercultural; el Pla de convivència; el Pla educatiu del menjador escolar; etc. Per això, aquest procés electoral representa un repte i una oportunitat per contribuir a la millora de la qualitat de l’educació.

Aprofite aquesta ocasió per agrair, anticipadament, tots els sectors de la comunitat educativa la seua implicació en aquest procés electoral. Amb el teu vot, el teu centre millora. Pots presentar la teua candidatura en secretaria abans del 7 de novembre

Consulta el cens d’alumnat. Ací

Consulta el cens de famílies. Ací

Consulta el cens de professorat. Ací