Erasmus+ amb Letònia

Des del 24 de febrer fins al 2 de març, l’IES Vicent Andrés Estellés ha acollit en intercanvi a alumnes i professors del centre educatiu de Letònia, Valmieras Valsts ģimnāzija, que participen en un projecte acreditat Erasmus +.

El nostre alumnat de 4t ESO, que visitaren Letònia el mes d’abril, han sigut amfitrions ara. Han estat realitzant activitats en el nostre centre i visitant els llocs més emblemàtics, com ara La Ciutat de les Arts i les Ciències, l’Albufera i el centre històric de València. Durant aquesta estada també han sigut rebuts per l’alcalde de Burjassot, Rafa García i la seua corporació municipal, a més de visitar “Les Sitges” (fotos).

Ha sigut una experiència molt enriquidora per a tot l’alumnat participant. Estem molt agraïts a les famílies dels nostres alumnes que han acollit alumnat de Letònia, han sigut uns excel·lents amfitrions. Els alumnes i els professors letons se n’han anat molt contents i feliços per l’experiència viscuda.