Pla de contingència i continuïtat en el treball durant la Covid-19

A continuació vos facilitem els documents PDF que fan referència al Pla de Contingència i Continuïtat durat la Covid-19 que ha elaborat el nostre centre.  A més, teniu l’extracte amb les instruccions específiques per alumnat i famílies en PDF, i redactat en aquesta mateixa notícia:

[Pla de Contingència PDF]  [Instruccions per alumnat i famílies PDF]

ANNEX III. INSTRUCCIONS PER A L’ALUMNAT I LES FAMÍLIES

1. No podrà acudir al centre l’alumnat amb símptomes compatibles amb la COVID-19 o diagnosticat de la COVID-19, o que es trobe en període de quarantena domiciliària per haver tingut contacte amb alguna persona amb símptomes o diagnosticat de la COVID-19. Per això, les famílies vigilaran l’estat de salut i realitzaran presa de temperatura tots els dies abans d’eixir de casa per a anar al centre educatiu. Si l’alumnat tinguera febra o símptomes compatibles amb la COVID-19, no haurà d’assistir al centre i haurà de telefonar al seu centre de salut o al telèfon 900 300 555 habilitat per a la COVID-19.

2.L’alumnat que presenta condicions de salut que el fa més vulnerables per a la COVID-19 (com, per exemple, malalties cardiovasculars, diabetis, malalties pulmonars cròniques, càncer, immunodepressió o hipertensió arterial), podrà acudir al centre, sempre que la seua condició clínica estiga controlada i ho permeta, i mantindrà mesures de protecció de manera rigorosa.

3. L’entrada i eixida del centre. Es realitzarà per la porta principal. L’alumnat:

a. Accedirà al centre amb protecció respiratòria (mascareta) i la utilitzarà mentre romanga al centre. No la podrà intercanviar-la amb els companys.
b. Quan accedisca al centre es llavarà acuradament les mans amb el gel hidroalcohòlic que tindrà a la seua disposició a l’entrada del centre.
c. Mantindrà la distància interpersonal de 2 metres.
d. Seguirà els itineraris previstos per a desplaçar-se accedint únicament a les aules establertes.
e. Romandrà en el centre el temps imprescindible.
f. Abans d’abandonar el centre es tornarà a llavar les mans.

4. Mesures d’higiene personal. L’alumnat

a. Es llavarà les mans quan accedisca i quan isca de les aules. Totes les aules disposen d’un dispensador o botella de gel hidroalcohòlic.
b. Evitarà compartir el material escolar, per tant ha de portar el material necessari per tal de fer les activitats requerides: bolígraf, calculadora, retoladors…
c. Després de l’ús d’útils o eines, els netejaran.
d. Evitarà tocar-se el nas, els ulls i la boca, ja que les mans faciliten la transmissió.
e. Evitarà donar-se la mà.
f. En tossir o esternudar, es cobrirà la boca i el nas amb el colze flexionat.
g. Usarà mocadors d’un sol ús per a eliminar secrecions respiratòries i tirar-los després del seu ús a la paperera.
h. Haurà de llavar-se acuradament les mans cada vegada que faça ús del lavabo, en tots els banys del centre hi haurà dispensadors de sabó i paper disponible per a l’eixugada de mans, o en defecte d’això, gel hidroalcohòlic.

5. Mesures de protecció col·lectives.

a. S’ha limitat l’aforament a les aules (màxim de 10 alumnes), només podrà acudir al centre aquell alumnat que ha estat citat prèviament pel professorat o que ha estat convocat a la realització d’un examen o prova.
b. La utilització de les escales també estarà regulada amb distància física de 2 metres entre cada persona, i sense tocar les baranes. Les escales s’han habilitat per a ser utilitzades en un únic sentit.
c. L’ús d’ascensors queda restringit exclusivament per a les persones amb mobilitat reduïda. L’ocupació màxima serà d’una persona en cas d’adults i dues persones en cas de menors i acompanyant.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies