Viatge a Dublin

Dublin4El passat 18 d’abril els nostres alumnes de primer de batxillerat van participar en un programa d’immersió lingüística en la capital d’Irlanda.

L’objectiu primordial va ser la immersió lingüística en llengua anglesa per a poder millorar la competència comunicativa, tant en la comprensió com en la producció oral en anglès, envoltats d’un ambient familiar, en famílies natives, per a poder desenvolupar-se en situacions reals de comunicació alhora que conèixer una nova cultura, per a millorar així les habilitats socials i culturals dels nostres alumnes.Dublin2

El primer pas per a molts dels nostres alumnes fora de les fronteres del nostre país, va suposar un gran repte. L’emoció era fàcilment percebuda en veure’ls accedir a l’avió i després trepitjar terra en l’aeroport de Dublin. Així mateix, la seua il·lusió per veure la seua acadèmia d’estudis on passarien quatre hores diàries rebent classes d’anglès per nadius i l’alegria en conèixer a les seues respectives famílies.

Les famílies els van rebre amb els braços oberts, van ser molt acollidors i els van tractar amb molt afecte. Els professors i professores a la academía treballaren les habilitats comunicatives en anglès, i els guies turístics els proporcionaren el context i informació requerida.

Dublin3

A més, l’atractiu cultural de la ciutat va permetre una immersió en la història, cultura i tradicions irlandeses, ja que vam visitar la galeria nacional, el museu d’història i arqueologia, el museu de la ciència, el Trinity College i la seua magnífica biblioteca amb ‘the book of Kells’, el mateix dia del llibre. També els va agradar molt la visita a the Collins Barracks i a Dublinia, la reproducció històric medieval de l’antiga ciutat i de la seua història víkinga..

Dublin1Dublin5 Dublin6

Dublin8Dublin7