17 DE MAIG, DIA CONTRA LA L’LGTBIfòbia, TOT EL MÓN ÉS BENVINGUT AL COROMINES

El 17 maig se celebra el dia internacional contra l’LGTBIfòbia, commemorant que aquest dia de l’any 1990 l’Organització Mundial per a la Salut va desclassificar l’homosexualitat com a malaltia mental, com també ho va fer amb la transsexualitat el 18 de juny de 2018.

Un any més, el nostre centre ha participat en l’acte institucional que el divendres dia 17 va organitzar l’Ajuntament de Benicarló a les portes del consistori. Enguany, han estat dos alumnes del batxillerat d’arts escèniques, Noa Roda i Sara González, les encarregades de llegir el manifest que havien preparat. A més, i abans de concloure la seua intervenció, van interpretar amb veu i guitarra la famosa cançó del grup Mecano “Nada tienen de especial dos mujeres que se dan la mano”, actuació que va tindre un gran acolliment per part de tots els participants en l’acte, com van poder mostrar en un llarg i efusiu aplaudiment. Us felicitem xiques!!

A més, l’alumnat de l’aula UECO està pintant els bancs de l’institut, aviat veureu que bonics els estan deixant, i la coordinació d’igualtat i convivència ha organitzat l’exposició “L’amor mai és el problema, l’LGTBIfòbia sí”. Amb aquestes activitats es pretén conscienciar a l’alumnat que cadascú és com és, cadascú naix com naix, cadascú se sent com se sent i cadascú estima a qui vol estimar. Així que… Tot el món és benvingut al Coromines!!