Eixida a Cartagena

Visita guiada per Cartagena en francés!

Com penseu que un pot aprendre millor un idioma? Segurament les professores Carla i Conchi es van fer aquesta pregunta i van organitzar una excursió per a practicar algunes competències comunicatives i fer una classe diferent i més amena, i ho van aconseguir!

El passat 25 de març, alumnat de 3r i 4t de l’ESO, i fins i tot algun de BAT, que cursen l’optativa de francés, van tindre una visita guiada pel centre de Cartagena, en francés! Oui Oui, una visita privada i guiada per Cartagena on van visitar llocs emblemàtics com el Teatre Romà o el Submarí d’Isaac Peral (l’inventor del submarí) on també van veure maquetes de diversos vaixells.

Però no tot anava a ser antic, a més del comentat, van veure edificis modernistes fets per un deixeble del mateix Gaudí.

I després d’aquesta visita, els professors van deixar  lliure albir per a menjar.

Sí, sí, com escolteu, els i les alumnes, a l’hora de menjar, van tindre llibertat per a explorar Cartagena, bé per a buscar el restaurant que volgueren o bé per a anar a la botiga que volgueren.

I hauria sigut una excursió molt bona, si no haguera plogut… però això no va impedir als nostres intrèpids companys i companyes a explorar Cartagena!

En resum, va ser una molt interessant excursió on es va poder conéixer Cartagena aprenent francés al mateix temps.

Carlos Sánchez