Cervells invisibles

Setmana del cervell en la UMH

Dimecres passat 16 de març, alumnes i alumnes de 1r de BAT van visitar la Universitat Miguel Hernández de Sant Joan acompanyats dels professors Pablo i Nora.

El motiu de la visita va ser perquè, a l’Institut de Neurociències de la Universitat de Sant Joan, es realitzen tallers com una jornada de portes obertes, perquè els i les estudiants, visiten les instal·lacions i vegen com treballen i investiguen el cervell. I la millor manera de veure-ho és mitjançant tallers.

Per això, els nostres companys i companyes de batxillerat, no sols la van visitar i van esmorzar allí, sinó que també van fer tallers molt interessants, com:

-Experimentació amb elèctrodes.

-Estudis d’observació de ratolins en Gàbies

-Tocar cervells

-Veure larves en el microscopi

I els van mostrar cervells invisibles!

A més de les activitats, també van tindre una xarrada sobre l’impuls nerviós, però la complexitat i l’alt nivell d’aquesta va confondre una mica als nostres companys de BAT.

Les nostres companyes Alma, Ana, Claudia i Lucía ens conten que malgrat la complexitat de la visita i sobretot la xarrada, aquest tipus d’activitats els motiva a seguir pel camí de les interessants i intrèpides ciències.

Carlos Sánchez