ERASMUS +

QUÈ ÉS ERASMUS+?

Si t’interessa, aquí pots trobar una informació completa sobre el programa Erasmus +

PROJECTES ERASMUS +

Aquí pots trobar informació sobre els projectes Erasmus de nostre centro en el curs actual.

ALUMNAT ERASMUS+

Si ets alumnat Erasmus del Canonge Manchón, aquí trobaràs tota la informació que necessites per a la teua mobilitat…

EQUIP ERASMUS+

• Nacho Bonel Torres(Coordinador)
  • Maria Dolores Asensi Torregrosa
  • Mª Isabel Mas Fuster

Per qualsevol dubte o suggeriment, no dubtes en posar-te en contacte amb nosaltres i t’atendrem com més aviat millor.

• SEPIE
  • ERASMUS + GVA ESO/BAT
  • ERASMUS PLUS GVA FP
  • PLATAFORMA DE RESULTATS
  • EUROPASS
  • PORTFOLIO EUROPEU DE LES LLENGÜES
  • SCHOOL EDUCATION GATEWAY
  • ONLINE LANGUAGE SERVICE (OLS)

ELS NOSTRES PRINCIPALS OBJECTIUS:

Internacionalització

Aconseguir que el nostre centre educatiu integre la col·laboració amb altres centres educatius europeus com una cosa habitual i present de forma vas comptar.

Maduresa personal i social

Obrir la ment de tota la comunitat educativa cap a una realitat europea de diàleg, cultura i aprenentatge mutus per a aconseguir una millor maduresa personal.

Possibilitats de futur

Aconseguir que la internacionalització del centre servisca també perquè, alumnat i professorat, vegen la sortida a altres països europeus com una cosa possible dins de la seua formació acadèmica o laboral.