ZONA RESERVADA AL PROFESSORAT
Per a poder interactuar amb els elements d'aquesta pàgina, has d'iniciar sessió, en cas contrari, no podràs ficar incidències ni reserves.
Podeu informar ací d'una incidència TIC (equips, xarxa, contrasenyes...) de:
- Aules d'informàtica
- Sala de professorat, consergeria, departaments...
- Aules ordinàries
O també incidències de manteniment:
- De fusta, com portes...
- D'electricitat, tubs, endolls...
- Persianes o qualsevol incidència de manteniment
PREGUNTES FREQÜENTS
Protocols d'ús de les sales o carros
Els protocols a seguir si fem ús de carros o cistelles, els trobareu a la carpeta d'inici de curs que està en AULES sabor Docent, en el curs "Claustre", en la secció de Vicedirecció, carpeta "TICS I AVARIES".
Accés a la web (usuari registrat)
Per a poder fer una reserva o posar una incidència és necessari que sigues professor/a de l'IES Canónigo Manchón.
La intenció de Conselleria és que utilitzem el mateix usuari i contrasenya que utilitzem a ÍTACA, AULES i qualsevol altra plataforma com OVIDOC. Sempre el DNI i la contrasenya.
Però això encara no és possible. Podeu provar-ho, però crec que no entrareu. Atenció perquè teniu 3 intents per a entrar. Per accedir a PortalEdu, clica el botó Accedir que trobaràs dalt d'aquesta pàgina a la dreta, baix dels idiomes.
L'usuari serà el correu gva i la contrasenya la que vosaltres heu decidit. Està clar que si és la primera vegada que accediu, encara no teniu cap contrasenya i el primer que heu de fer és crear-la, clicant en:
“Heu perdut la contrasenya?”
Després poses el teu correu gva i cliques el botó "Obté una contrasenya nova". T'enviaran un correu amb l'enllaç perquè poses la contrasenya que vulgues. A partir d'ara, ja podràs accedir per a fer reserves o posar incidències.
Més informació
Podràs trobar més informació sobre com fer una incidència, una reserva, modificar o anul·lar reserva al dossier d'inici de curs que ja saps en quina secció del curs Claustre, en AULES, està.