Inici de curs 22-23. Presentacions.

No es publicaran llistats abans del 12 de setembre. Les dades de Webfamília són provisionals fins que comence el curs.

Horari de presentacions

DILLUNS 12 DE SETEMBRE

• 9:00 hores: 1r i 2n Batxillerat (Gimnàs)
  • 9:30 hores: 1r i 2n CFB (Sala d’actes)
  • 10:00 hores: 1r ESO (Gimnàs)
  • 10:30 hores: Cicle Mitjà (Sala d’actes)
  • 11:00 hores: 2n ESO (Gimnàs)
  • 11:30 hores: 1r Cicle Superior (Sala d’actes)
  • 12:00 hores: 3r ESO i 3PMAR (Gimnàs)
  • 12:30 hores: 2n Cicle Superior (Sala d’actes)
  • 12:45 hores: 4t ESO i 4PR4 (Gimnàs)
  • El dia de les presentacions es lliuraran els llibres d’ESO i CFB (important portar una motxilla).
  • Els llistats de cada grup es llegiran aquest dia. No es publicaran llistats de grups abans del 12 de setembre.
  • Aquest dia no funcionarà el transport escolar.
  • Aquest dia l’alumnat acudeix al centre a l’hora indicada. En acabar la presentació amb el seu tutor/a acaba la jornada.
  • Les classes començaran amb normalitat el dimarts 13 de setembre.