American Space Valencia

L’IES Abastos amb col·laboració amb l’American Space València té una iniciativa per a:
– Impartició de classes de conversa en anglés (de moment online, per la situació pandèmica, 4 grups 1/setmana)
– Participació en activitats de l’institut de l’American Space.

American Space València

AMERICAN SPACE és una iniciativa de l’Ambaixada dels Estats Units, que té presència en nombrosos països i la seua fi principal és ser un centre cultural de trobada i difusió de la cultura nord-americana. Per a això, realitzen nombroses i molt diverses activitats, la majoria en llengua anglesa. L’AMERICAN SPACE a València compta també amb el suport de la UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE VALÈNCIA, ja que la seua seu és allí. Actualment no hi ha activitats presencials, però fins l’any passat hi havia una gran varietat d’activitats per a xiquets i alumnes, com el Club de Debat, i tallers de còmics, creativitat artística, disseny d’Apps, robòtica, programació per blocs/Scratch, entre d’altres. Amb la finalitat d’arribar a nous públics i donar suport a l’aprenentatge d’anglès, hem dissenyat un nou programa que es diu L’Aula Americana (The American Classroom), per als col·legis i instituts de la Comunitat Valenciana. Entre les activitats virtuals que tenim en marxa actualment és la de conversa amb els alumnes en grups reduïts de no més de 9 alumnes de l’IES Abastos els dijous i els divendres al matí.

American Space Valencia