ADMISSIÓ I MATRÍCULA

ALUMNAT DEL CENTRE

Es considera ALUMNAT DEL CENTRE a tot aquell que en el curs actual està matriculat en el CIPFP Cheste i el pròxim curs continuarà estudiant el mateix  CICLE i la mateixa  MODALITAT.

L’alumnat de semipresencial al qual li quede ÚNICAMENT FCT i/o Projecte, es considera també ALUMNAT DEL CENTRE i es matricula per esta via.

Dins del formulari de matrícula de l’alumnat del centre, l’alumnat de RESIDÈNCIES, comunica que ha estat en ella en el curs que ha finalitzat.

Tota la informació sobre les rutes de transport la tens ací:

INFORMACIÓ TRANSPORT

Si l’alumne o alumna ja estudiant del centre, decidix sol·licitar plaça en Residències ha d’emplenar el formulari corresponent, polsant en següent botó.

ALUMNAT NOU

Es considera NOU a tot aquell que NO ha estat matriculat en este centre en el curs actual o vol CANVIAR de cicle formatiu o de modalitat. Per exemple, per a passar del cicle mitjà a superior o si canviaràs a modalitat semipresencial.

En el cas de SEMIPRESENCIAL tots els anys cal fer la preinscripció, llevat que només et quede FCT i/o Projecte, i en este cas seràs considerat com a ALUMNAT DEL CENTRE.

Si eres menor d’edat NO POTS FER-HO TU, l’haurà d’emplenar el teu pare, mare o tutor/a legal.

Previ al procés d’admissió, les persones que accedixen amb alguna mena de DIVERSITAT FUNCIONAL han de posar-se en contacte amb ORIENTACIÓ a través del següent mail e.juanescrihuela@edu.gva.es.

L’alumnat nou del CIPFP del CE de Cheste té l’opció, quan les circumstàncies ho permeten, de sol·licitar plaça en el Centre Residencial del Complex Educatiu. Per a això ha d’emplenar el següent formulari:

Tota la informació sobre el Centre Residencial la té polsant el següent botó:

El Complex Educatiu disposa d’una xarxa de línies d’autobús de llarg i curt recorregut, que es pot consultar en el botó següent.