Projecte Educatiu, Plans de Centre i Concrecions Curriculars 1-VALORS-OBJECTIUS-I-PRIORITATS-DACTUACIO-1Baixa 2-LINIA-PEDAGOGICA-1Baixa 2B.-PROPOSTA-PEDAGOGICA-ETAPA-EDUCACIO-INFANTILBaixa 3-CARACTERISTIQUES-DE-LENTORN-1Baixa 4-ORGANITZACIO-I-FUNCIONAMENT-DEL-CENTREBaixa 5.-PARTICIPACIO-DELS-DIVERSOS-ESTAMENTS-DE-LA-COMUNITAT-EDUCATIVABaixa ACCIO-TUTORIALBaixa CONTINUITAT-ENTRE-NIVELLSBaixa FOMENT-DE-LA-LECTURABaixa ORGANITZACIO-DE-LA-JORNADA-ESCOLARBaixa ORIENTACIO-EDUCATIVABaixa PLA-DIGITAL-DE-CENTREBaixa UTILITZACIO-DEL-BANC-DE-LLIBRESBaixa INCLUSIO-DE-LALUMNATBaixa PROTOCOL-TEA-2022Baixa DRETS-DAUTORIA-PROTOCOL-TEABaixa Igualtat-i-convivència-2022 (EN REVISIÓ)Baixa Pla-de-normalitzacio-linguisticaBaixa CONCRECIONS CURRICULARS: SABERS BÀSICS INFANTIL-SABERS-BASICSBaixa ANGLES-SABERS-BASICSBaixa ARTS-SABERS-BASICSBaixa CONEIXEMENT-DEL-MEDI-SABERS-BASICSBaixa EF-SABERS-BASICSBaixa LLENGUES-SABERS-BASICSBaixa MATEMATIQUES-SABERS-BASICSBaixa MUSICA-SABERS-BASICSBaixa RELIGIO-SABERS-BASICSBaixa VALORS-SABERS-BASICSBaixa CONCRECIONS CURRICULARS: CRITERIS D’AVALUACIÓ ANGLES-CRITERISBaixa ARTS-CRITERISBaixa CONEIXEMENT-DEL-MEDI-CRITERISBaixa EF-CRITERISBaixa LLENGUES-CRITERISBaixa MATEMATICAS-CRITERISBaixa MUSICA-CRITERISBaixa RELIGIO-CRITERISBaixa VALORS-CRITERISBaixa