La Universitat de València s’interessa, en la Setmana d’Activitats Complementàries, pels Projectes d’Innovació que es realitzen al CEIP VICENTE TENA de Xàbia.

El departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials ens convida a participar en el II SAC del 18 al 22 de novembre de 2019, amb el tema Treballar per projectes  en ciències socials: del projecte escolar  “Mestres per uns dies” al projecte internacional “Nos Propomos”, concretament el dilluns 18 de novembre, com a primera activitat a desenvolupar de les programades enguany.

Varen anar a la UV tres mestres del centre (Baptiste Ferrer, Esther Cardona i Isabel Henarejos), una antiga alumna que ara està estudiant tercer grau en aquesta facultat (Belen Fliquete) i divuit xiquets i xiquetes de sisè nivell.

La xerrada – taller va ser a la Biblioteca de Ciències Socials “Gregori Maians” per tema d’aforament.

El professor Benito Campo, de la Universitat de València ens diu que  “s’ha generat una bona dinàmica entre els estudiants de la universitat i vosaltres”.

Ha estat una bona experiència, tant per al nostre alumnat com per al professorat de centre. Estem contents amb el treball realitzat.