FESTA DE LA CASTANYERA

El passat divendres vam celebrar al cicle d’Educació Infantil la festa de la Castanyera. Les mestres es van disfressar d’aquest personatge entranyable i al so de cançons de la tardor vam menjar fruites típiques d’aquesta època de l’any. També vam preparar un “photocall” de la tardor, i els/les alumnes es van emportar a casa unes quantes castanyes. Ho vam passar molt bé!

El pasado viernes celebramos en el ciclo de Educación Infantil la fiesta de la Castanyera. Las maestras se disfrazaron de este personaje entrañable y con canciones del otoño de fondo comimos frutas típicas de esta época del año. También preparamos un “photocall” del otoño, y los alumnos/as se llevaron a casa unas cuantas castañas. ¡Lo pasamos muy bien!