Celebració del 9 d’Octubre

El passat 11 d’Octubre vam celebrar el dia de la Comunitat Valenciana al nostre centre. Vam començar el dia amb un manifest a càrrec dels alumnes de 5é, i vam continuar cantant i ballant la cançó “Llavors” de la Fúmiga tots junts. Després els alumnes d’Infantil, 1r i 2n cicle van passar el matí jugant a jocs tradicionals al pati i fent una manualitat. El 3r cicle va realitzar un campionat de pilota valenciana. Va ser un dia diferent on l’AMPA ens va convidar a un esmorzar especial! Vos deixem un resum de com ho vam viure en aquest vídeo:

El pasado 11 de Octubre celebramos el día de la Comunidad Valenciana en nuestro centro. Empezamos el día con un manifiesto a cargo de los alumnos de 5º, y continuamos cantando y bailando la canción “Llavors” de la Fúmiga todos juntos. Después los alumnos de Infantil, 1º y 2º ciclo pasaron la mañana jugando a juegos tradicionales en el patio y haciendo una manualidad. El 3º ciclo realizó un campeonato de pelota valenciana. Fue un día diferente en el que ¡el AMPA nos invitó a un almuerzo especial! Os dejamos un resumen de cómo lo vivimos en este vídeo: