El CEIP VICENTE TENA comença amb la remodelació del Central Cinema

En una primera fase ens hem posat en contacte amb l’Oficina Tècnica de l’Ajuntament de Xàbia que ens ha facilitat els plànols de l’edifici. També hem recollit fotos antigues de les activitats que allí es realitzaven i fotos actuals de l’estat en què es troba.

L’alumnat de sisè ha visitat les escoles del casc antic de Xàbia per compartir amb altres xiquets i xiquetes el treball que estem realitzant. Varen recollir idees per tal d’incorporar-les al projecte. També els han convidat a visitar el CEIP VICENTE TENA a principis d’any perquè puguen veure com queda la proposta que farem a l’Ajuntament.

Ara anem una mica més endavant. Ens han visitat Ricardo Catalá de Ricardo Catalá Interiorismo i Alejandra Cebrián de CMR Interior Design per estudiar més detingudament els plànols i anar veient diferents possibilitats d’actuació. Ells, que han pogut accedir a l’interior de cinema, ens han mostrat una gravació que mostra el lamentable estat en què es troba.

Han demanat als xiquets i xiquetes una pluja d’idees i, els han ensenyat un exemple de com pot quedar un local, per molt espatllat que estiga, després de recrear-lo digitalment en 3D.

El següent pas serà treballar l’escala. S’han preparat planols en què 1 cm en el dibuix representa 1m de la realitat. Comencem amb la segona fase del projecte, que s’està posant molt interessant.

Somiem en un lloc d’oci i esplai per a tots els joves del nostre poble!