CEIP VICENTE TENA A SIMO EDUCACIÓ 2017

Saló de Tecnologia per a l’Ensenyament que organitza IFEMA – Feria de Madrid

“Amb l’objectiu de servir d’altaveu per donar a conèixer les pràctiques educatives més innovadores, SIMO Educació és una iniciativa que posa el focus d’atenció en aquelles experiències basades en metodologies actives (treball cooperatiu, per projectes, per racons, gamificació, classe invertida …) a l’aula; les intel·ligències múltiples, l’educació emocional i en valors, i que fa de les TIC l’aliat fonamental, per millorar l’activitat docent”.

Samsung ha convidat al CEIP VICENTE TENA de Xàbia per tal de donar a conèixer el nostre model d’escola oberta, innovadora i social, que té com un dels seus principis fonamentals l’equitat en educació i, per això volem que tot el nostre alumnat disposi dels mitjans necessaris per poder arribar el més lluny possible, sent el principal protagonista del seu aprenentatge i gaudint per això.

Aquests últims anys hem desenvolupat un Projecte de Socialització que inclou tots els materials necessaris per al treball a classe, també la Tablet Digital (així com excursions o festes al centre).

El nostre col·legi vol mostrar a SIMO Madrid el seu vessant més solidari.  Hem aconseguit aquests últims anys, gràcies a l’esforç de l’AMPA què tot l’alumnat disposi d’una Tablet, sense importar el nivell socioeconòmic de les seves famílies.

La cita és el proper divendres. En acabar, us explicarem l’experiència.