PREMI EXTRAORDINARI AL RENDIMENT ACADÈMIC D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Per Resolució de 6 d’octubre de 2016, de la Direcció General de Política Educativa de la Conselleria d’Educació, Innovació, Cultura i Esport, han sigut seleccionades tres alumnes del CEIP VICENTE TENA de Xàbia per a PREMI EXTRAORDINARI AL RENDIMENT ACADÈMIC D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA:

• María Garijo García
  • Carla Larrosa Serrat
  • Irene Pérez Climent

El premi es fa constar per mitjà de diligència específica en l’expedient acadèmic de l’alumne i, ahir, 22 de maig, es varen atorgar els diplomes acreditatius en un acte multitudinari a l’Auditori de la Diputació d’Alacant.

Des del centre felicitem a tots els guardonats, als seus familiars i al professorat que ha participat activament en l’esdevenir escolar d’aquests xiquets i xiquetes.

També volem animar a tot el nostre alumnat a treballar amb il·lusió i entusiasme per poder aconseguir grans resultats.  I al professorat del centre: “estem en el bon camí, ànim i endavant”.

[wowslider id="20"]