TRANSICIÓ DEL PRIMER AL SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL

Després de les jornades de portes obertes que s’han realitzat en els últims dies, el CEIP VICENTE TENA continua treballant per a que els xiquets i xiquetes del nostre poble tinguen una transició plaent i feliç a l’iniciar l’escolarització en el Segon Cicle d’Educació Infantil.

En aquesta ocasió ens han visitat els alumnes majors de l’Escoleta Minairons i han compartit, junt als nostres, una estoneta entre cançons, joc simbòlic en els racons,  jocs al pati i manualitats.

Des del col·legi destaquem la importància d’aquestes petites coses que, al final sumen grans èxits.  Donem molta importància a la transició entre etapes educatives i pensem que cal facilitar els canvis per tal què l’adaptació al nou entorn siga el millor possible.

Tot el que hem iniciat ara s’acabarà a juliol quan les mestres, coneixent la procedència de l’alumnat matriculat al centre, mantinguen reunions amb les diferents escoles bressol.

El CEIP VICENTE TENA vol animar els pares i mares que ara van a iniciar aquesta nova etapa al costat dels seus fills i filles en els centres d’Infantil i Primària de Xàbia a què participen de tot el que el col·legi els brinda, ja que, formareu part de la Comunitat Educativa del centre escollit en una etapa molt important en la vida dels vostres fills i filles.

[wowslider id=”18″]