PREPAREM EL CURS 2017/2018

S’acosta un moment important en la vida de les famílies de Xàbia.
A l’hora de triar centre caldrà tenir en compte una sèrie de variables, com són:

• la proximitat del mateix al domicili o al lloc de treball dels pares,
  • el tipus de serveis que presta i l’horari del mateix,
  • i, el més important, pensar quin tipus d’escola ens agradaria per als nostres fills i què és el que esperem d’ella.

Fer una visita als centres que estiguem pensant com a possibilitat, veure les instal·lacions i aclarir dubtes, ens ajudarà a prendre decisions.

Anualment i prop del període de sol·licitud de plaça escolar, gran part dels centres educatius organitzen jornades de portes obertes o de presentació. D’aquesta manera els familiars poden conèixer les instal·lacions i tenir un contacte més proper que ajude a tenir una primera visió sobre les línies generals i plantejaments de treball del centre.

Animem a les famílies del nostre poble a que trien el centre per als seus fills/filles coneixent cadascun d’ells. Vos esperem.