Curs de Programació Neurolingüística (PNL)

El CEIP VICENTE TENA de Xàbia realitza, durant aquest curs escolar, una formació conjunta de tota la comunitat educativa, mestres, alumnat, pares i mares.  També hem convidat a la resta d’AMPAs de Xàbia.

FORMADORA: Matilde Cuenca Ruano. Sòcia Didacta de la AEPNL.

Directora del Centre Sidneypnl en Almansa (Albacete). www.sidneypnl.com.
Especialitat; PNL per a Adults, xiquets i xiquetes a partir de 4 anys i assessorament familiar.

Volem, amb aquest curs, donar als nostres alumnes, fills i a nosaltres mateixos eines per adquirir intel·ligència emocional.

“La Programació Neurolingüística (PNL) és un model de comunicació interpersonal que ens permet conèixer la forma de crear els nostres pensaments, educar-nos en l’autoconsciència i canviar els models de conducta mental i emocional. La PNL és un procés mental mitjançant el qual fem servir els sentits per codificar informació del nostre comportament.”

Alguns dels continguts del curs són:

• Com convertir un conflicte en una oportunitat.
  • Aconseguir “La màgia de la motivació i l’aprenentatge amb autonomia pròpia”
  • Intel·ligències múltiples i mètodes de treball diversos.
  • Tècniques de millora per a l’estudi: mapes mentals (una de les millors eines per connectar conceptes, millorar la comprensió i expressió escrita).

Estem descobrint com podem millorar la comunicació entre nosaltres, en les relacions interprofessionals amb els companys, els alumnes i les famílies.

Ens queda molt per descobrir i estem molt il·lusionats.

[wowslider id="13"]