OBRA DE TEATRE EN ANGLÈS

Divendres 26 de febrer els alumnes de segon i tercer cicle van gaudir d’una obra de teatre en Anglès. La companyia Forum Teatro, ens va presentar “D’Artagnan”, de la mà de dos divertits joglars.  Era la historia d’un jove que somia en convertir-se en Mosqueter del Rei Lluís XIII i que va lluitar contra els malvats Milady The Winter i Cardinal Richelieu. Els nostres alumnes no sols van gaudir de l’espectacle, també van tindre l’oportunitat de participar-hi amb diàlegs i cançons.