L’ALUMNAT DE QUART DE PRIMÀRIA INTERCANVIA CORRESPONDÈNCIA AMB EL COL·LEGI DE L’ARENAL.

Els xiquets i xiquetes de quart de primària ja han començat a intercanviar correspondència amb els alumnes i les alumnes del mateix nivell del col·legi L’Arenal.

Es tracta d’una activitat que cultiva el desig innat dels infants de comunicar-se, afavorint l’expressió escrita i la comprensió lectora, en un context real i motivador.  A més desenvolupa valors com: l’amistat, la tolerància, l’empatia, la generositat i l’esforç per fer un bon treball.

Els alumnes i les alumnes de quart s’han posat molt contents i contentes al rebre la primera carta dels seus companys i companyes del col·legi de L’Arenal.

No tenim més que vore les seus caretes de felicitat!