Quina gran festa de carnestoltes!

Com tots sabeu, el divendres 5 de febrer, vam gaudir pels carrers de Xàbia juntament amb el Ceip Graüll de la cercavila del carnestoltes.

Dins del projecte d’Innovació que du endavant el centre al llarg d’aquest curs: “El nostre planter musical II, per l’enteniment de les cultures”, hem treballat el carnestoltes arreu del món i els nostres alumnes van lluir les disfresses amb les seues respectives temàtiques. Anàvem acompanyats de la gran batucada dels alumnes de tercer cicle d’ambdues escoles, a més de la genial colla de Xirimitabs.

Per a finalitzar l’acte, al pati de l’escola els alumnes d’infantil van representar la seua graciosa xirigota de Cadis, primer cicle va lluir, amb el seu ball, la pompositat de Venècia i finalment el segon cicle ens va deixar bocabadats amb els seus dracs i acròbates, donant així la benvinguda a l’any nou xinés.

L’any que ve més, i esperem que millor!