TERTÚLIES LITERÀRIES DIALÒGIQUES AL VICENTE TENA

Els xiquets i  les xiquetes de tercer de primària hem començat una nova activitat: les tertúlies literàries dialògiques.

Es tracta de la lectura col·lectiva d’un llibre clàssic de la literatura universal basada en la tècnica del diàleg igualitari.  Els alumnes lligen i després comenten el paràgraf que més els ha cridat l’atenció.

És una altra tècnica d’animació a la lectura, on els alumnes , a més de gaudir de la lectura del llibre, afavoreixen la comprensió lectora i  l’expressió oral. També, mitjançant el diàleg, augmenten la seua autoestima i desenvolupen la  capacitat crítica.

Ens ha agradat d’allò més! Ha sigut una activitat diferent i molt divertida!  Hem descobert que llegir també pot ser un gran plaer.